امام جمعه يزد با اشاره به اينكه مهدويت از مسايل مورد قبول همه مذاهب اسلامي است گفت: انتظار نيز از موارد قوي، حتمي و مسلم بين همه اديان است.

به گزارش ايرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدعلي صدوقي در خطبه‌هاي اين هفته نمازجمعه يزد و در آستانه نيمه شعبان افزود: همه اديان الهي‌اين مژده و نويد را داده‌اند كه در آينده با آمدن مصلحي دنيا پر از عدل و داد شده و ظلم را نابود خواهد كرد.

وي يكي از وظايف مهم مسلمانان در دوره غيب را انتظار عنوان كرد و گفت: مسلمانان براي ايجاد عدل و عدالت در دنيا، كامل شدن عقل و انديشه انسان‌ها و جهاني بدون فقر و تبعيض انتظار مي‌كشند.

خطيب جمعه يزد انتظار را، زنده نگه‌داشتن روح استكبارستيزي و مبارزه با ظلم و ستمگري دانست.

صدوقي همچنين در رابطه با ادعاي برخي افراد كه با امام زمان(عج) ارتباط دارند هشدار داد و تصريح كرد: اين افراد شياداني هستند كه مي‌خواهند با اعتقادات مردم بازي كنند.

وي افزود: وظيفه روحانيون، ائمه جماعات، وزارتخانه‌هاي فرهنگي و رسانه ها است كه در زمينه اعتقادات مردم به خصوص جوانان بيشتر كار كنند.

او همچنين از مردم خواست در زمان برگزاري جشن ميلاد ولي‌عصر(عج) ضوابط شرعي و حقوق مردم را رعايت كنند.

امام جمعه يزد در ادامه با تسليت درگذشت حجت‌الاسلام بهجتي امام جمعه فقيد اردكان گفت: وي عالمي بزرگوار، اديبي توانا و شاعري گرانقدر بود كه همواره دلسوز جامعه و خدمتگزار مردم بود.

نمايند ولي فقيه در استان يزد ضمن گرداميداشت سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و فرارسيدن هفته دولت نيز گفت: براي دولت آرزوي توفيق بيشتر در خدمتگزاري به مردم را داريم
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا